16 Aralık 2020 Çarşamba

Xiomi’nin Tartısını Aldım!!

 


Spor salonlarında hastahanelerde yapılan vücut analizi benim aşırı hoşuma giden bir durum. Eğer ki metobalizma yaşım bir kaç yaş küçük çıkmışsa keyfime diyecek yok.

Evde zaten halihazırda kullandığımız bir tartı olmasına rağmen arkadaşımda gördüğüm bu tartı benm aşırı hoşuma gitti.

Xiomi mi smart scale 2 adındaki bu tartı aslında daha önceki tartının yeni versiyonu ve vücut analizi de yapabiliyor. Önceki versiyonu sadece tartı işlevini gerçekleştiriyormuş.

Ben de bir heves almaya karar verdim. Önce internette uzun uzun araştırdıktan sonra yapılan yorumlar beni kararsız bıraktı açıkçası. Kimi satıcılardan memnun kalmamış, kimine eski versiyonu gitmiş vs. 100 TL fazla olsun kafam rahat olsun diye mağazasından gidip aldım. İnternetten alınan ürünlerden sevmediklerimi iade etmeye aşırı üşendiğim için internet alışverişinde artık daha dikkatli davranıyorum.

Hemen eve getirip telefonuma kurunca ilk çok sevdim, vücut yağ analizi yapması aşırı hoşuma gitti fakat diyet ve spor yapmama rağmen yağ oranını asla doğru ölçmediğini farkettim. Ayrıca otomatik bir yazılım olarak mı bu hatayı veriyor bilmiyorum fakat devamlı yetersiz su uyarısı veriyor. Su içmeye yönlendirmek için yapılan güzel bir uyarı olabilir belki ama ben zaten günde neredeyse 4 lt su içen birisiyim, nasıl yetersiz su içmiş olabilirim cancağzım.

Tartıyı kullanmaya başladıktan bir ay sonra size sadece şunu söylebilirim ki tek güzel yanı telefonla senkronize olup kiloyu kayıt etmesi. Yani üç gün önce kaç kiloydum diye düşünmeye gerek yok bakıp görebiliyorsunuz. Bunun için ikinci bir tartı almaya gerek var mıydı bence hayır.

Eğer sadece tartı işlevi için almak istiyorsanız alabilirsiniz çünkü tasarımı güzel ve şık duruyor fakat fiyat performans açısından on üzerinden sadece dört verebilirim. İki puan tasarımı iki puan da telefona senkronize olabilmesinden ötürü.

Deniz Acısu

Hiç yorum yok: