7 Mart 2012 Çarşamba

Eğer Zayıflarsam Deve Kesecem!!

İsveçli bilim adamları cidden boş işlerle uğraşıyor arkadaş. Bırakın artık ‘yok balinalar üzerinde araştırma yapıyoruz’, ‘aman yeni bir gergedan türü mü meydana geldi’ yok ‘asdejist böceğinin iki tane mi kalbi var?’  yeter ya.  Bana acilen yiyip yiyip kilo almamamı sağlayacak hatta ipin ucunu kaçırırsam ekstradan kilo vermemi sağlayacak bir ilaç geliştirin. Bu ilaç hiçbir şekilde bende tokluk hissi yaratmayacak, midemi bulandırmayacak sadece metabolizmamı hızlandıracak. Çok zor değil değerli bilim adamları, kaçıncı yüz yıldayız hala ihtiyacımız olan şeylerde bir buluşunuzu göremedik. Çalışmaya koyulun hemen.

Neden bu kadar sitemliyim? Aslında bu kendime sorduğum bir soru çünkü ben her şeyi abarttığım gibi diyet olayını da abartıyorum ve yaptığım her diyet sonunda aldığım ekstra kilolar beni hayatımdan bezdiriyor. Uygulamadığım diyet kalmadı yeminle, dukan diyeti, Sibel Can diyeti, protein diyeti, karbonhidrat diyeti, meyve diyeti, sebze diyeti ya her şeyi deniyorum. Yeni bir diyet çıkmaya dursun, Sibel Can her fazla kilolarından kurtulduğunda aynı diyeti uyguluyorum yok. Yani çok kilolu değilim ama bir 10 kilo versem çok da sorun olmaz.

Bir de diyetleri neden yanlış anlıyorum bu da benim için büyük bir sorun. Bundan 2 yıl kadar önce işte yine Sibel Can fazla kilolarından yine kurtulmuş bilmem kaç kilo vermiş. TV’de de nasıl zayıfladığını anlatıyor. İşte yemeklere puan vermiş. 10 puanı topladın bitti daha, artık hiç bir şey yiyemezsin. Bazı yiyeceklerse 0 puan istediğin kadar yiyebiliyorsun mesela salatalık, kıvırcık işte birkaç saçma sebze daha. Arkadaş diyete başladığım gün uyanır uyanmaz 10 puanı topladım. Akşama kadar da salata yemekten midem büzüştü. Sonrasında bünyemde alışınca sabahtan 10 puanı toplayıp akşama kadar free yiyeceklerden yemeye başladım. Bombayı açıklıyorum 2 haftanın sonunda 7 kilo aldım. Şimdi bu Sibel Can’ı ne yapmalı?

Meyve diyeti yaptığımda da aynı sonuç günde 3 kilo tuzlu erik yediğimden hem inanılmaz iştahım açılıyor hem de geceleri kendi kendime uyurgezer numarası yapıp buzdolabının başında yemediğim şey kalmıyor. Ayrıca da dudaklarım botokslu gibi geziyorum. Bu rejimin sonunda da 2 kilo aldım bir haftada. Meğer erik ve diğer meyveleri çok tükettiğinde kilo yapıyormuş.

Spor yapmayı da denedim ama ikinci gidişimden sonra her yerden sıkılıyorum. Son kararım yağ aldırmak. Göbeğimi ve yanaklarımı aldırmaya karar verdim. Artık yine istediğim sonucu alamazsam, istenmeyen bölgelerimdeki yağları tek tek kendim kesicem. Nihahahah



Deniz ACISU

4 yorum:

cherry dedi ki...

Ay ne şirin bi' yazı olmuş. Bilim adamları bi' işe yarasın artık hakkaten.:)

Deniz Acısu dedi ki...

dimi ya boşa yaşıyolar resmen:D Teşekkürler bu arada:D

Kaybolmuş Bir Denizyıldızı dedi ki...

Bombayı açıkladığında koptum haha :D Yalnız seni çok iyi anlıyorum.Ne yapsam ne etsem gitmiyor şu lanet kilolar! :)

Deniz Acısu dedi ki...

ya aslında benim çok az bir kilo var ama saçma bir şekilde sırf göbeğimde ve yanaklarımda:D yani sen görsen belki fark etmezsin bile ama ben illet ediyorum:D